Gå til innhold
Sovjetunionen

Hvor dumt er det med dunpose til små barn?

Anbefalte innlegg

Mi erfaring er at den dagen dei byrjar gå så dreg dei desse soveposane overalt. Det gjorde i alle fall mine, både på heime og tur. Vi sov mykje under open himmel, med bålglør, kvist og kvast. Dei første posane til kidsa mine såg ut som dei var heilsponsa av gaffa-fabrikken, så dunpose hadde vore rimeleg uaktuelt. 

Eldste mi var 17 mnd når minste var fødd. Så tett mellom dei ser eg heilt klart poenget med dun ift vekt og volum men hjå oss hadde ikkje dunposen den tida overlevd ein sesong. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
14 minutter siden, SnorreL skrev:

Min erfaring er at det er jeg, ikke ungene, som bestemmer hvor soveposene skal være. Det er jeg som har betalt for posene. Dvs at de blir inni teltet. For å høres litt streng ut. 

Ja, ein løyser ting ulikt som forelder, slik har det vel støtt vore, og flott er det :)

Eg personleg kan ikkje tenke meg å kjøpe ting som er så dyrt å skjørt at eg må til med begrensing av aktivitet. Det finast nok av andre greier som må regulerast. Mine har slept rundt på posane overalt, og etterkvart og eit helsport telt, på egen hånd i hage, på trampoline og i nærområdet. Eg trur sågar teltet har vore oppslått på trampolina. 

Eg held ikkje egen sovepose i teltet heller forsåvidt 🤷‍♀️

Men poenget her var vel ikkje barneoppdragelse, men kva tankar kvar einskild har om dunpose til kids. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport sporing

Outnorth.no Skittfiske
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.