Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips om innerduk til Helsport Nordmarka 6 lavvo


Familie-camperen

Anbefalte innlegg

Hei allle! Har en Helsport Nordmarka 6 lavvo, med bunnduk. Skulle gjerne hatt en innerduk til lavvoen, for å unngå for mye kondens etc. Ser ikke ut til at produsenten lager innerduk til denne modellen. Noen som har noen tips til hvodan dette kan løses, event. om andre produsenter lager innerduker som kan passe til seksmanns-lavvoen fra Helsport Nordmarka? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som @esphojo sier får du et innertelt som dekker omtrent halve lavvoen og gir soveplass til to. Det lå ute på helsport.no tidligere, men finner det ikke nå så ta eventuelt kontakt med Helsport og hør.

Helt innertelt tror jeg stjeler for mye plass i disse små modellene, så det tviler jeg på blir noe særlig greie på.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Kupper tråden her for å spørre om noe annet ang. denne lavvoen: 

Hvordan er det å bruke lavvoovn i denne? Hva slags ekstrautstyr bør jeg eventuelt kjøpe? Jeg har en Winnerwell Nomad L-ovn som jeg ikke har prøvd ut ennå, og har ingen lavvo fra før. Men er på nippet til å kjøpe nå. 

Edit: La meg legge til at jeg har tenkt å bruke lavvoen året rundt, også om vinteren. Og eneste som skal bruke den er jeg selv og en middels stor hund, så vi trenger ikke enormt mye plass akkurat. 

Endret av uendelig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.