Gå til innhold
  • Bli medlem

Vinteren nærmer seg


Jens P

Anbefalte innlegg

Ser av webkameraet i dag 7/9 at snøen såvidt har lagt seg ved Juvasshytta, mens oppe på breen er det nå ganske hvitt. Det er første gangen i år jeg har sett dette etter at de stengte skitrekket allerede i juli. Det er vel ikke så helt uvanlig at snøen legger seg over 1800 meter på denne tiden av året ?

http://www.fjellnett.no/galdhopiggen/webkamera.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eit par toppar på rundt 1900 m.o.h. hadde eit svakt dryss av nysnø ty. 5/9, frå ca. 1750 m.o.h. og oppover. Dette var i Sunndalsfjella og Eikesdalsfjella, sett frå vegen gjennom Torbudalen og forbi Aursjøen, på fjellvegen mellom Sunndalsøra og Eikesdalen. Var på tur for å sjå norges djupaste dal under norges høgaste/største li under norges største fjell frå fjord til topp, Litledalen ved Sunndalsøra.

Helsing Stuttjukken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eit par toppar på rundt 1900 m.o.h. hadde eit svakt dryss av nysnø ty. 5/9, frå ca. 1750 m.o.h. og oppover. Dette var i Sunndalsfjella og Eikesdalsfjella, sett frå vegen gjennom Torbudalen og forbi Aursjøen, på fjellvegen mellom Sunndalsøra og Eikesdalen. Var på tur for å sjå norges djupaste dal under norges høgaste/største li under norges største fjell frå fjord til topp, Litledalen ved Sunndalsøra.

Helsing Stuttjukken.

Vet du hvor stor høydeforskjell det kan være snakk om, fra dalbunnen til fjellryggene? Jeg har ikke vært i området selv, men har bare hørt at stup på 1500 meter er vanlig omkring Sunndalen. Virker som et spennende område.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store Kalkinn er 1880 m.o.h., og har foten i fjorden ved Sunndalsøra. Ved sida av er Kaldfonna, 1848 m.o.h., det same som Skåla i Loen. Fjellsidene nedst i Sunndalen er ikkje berre 1500 meter høge, for dei er stundom meir enn 1800 meter høge. Store Kalkinn har ei bakside, som skal vera lett å gå opp frå. Trolla ligg over mot Innerdalen, og er kjent for sine klatrevegger, og ligg nære det endå meir kjende Innerdalstårnet ("Blåfjell" i Barne-TV). Korleis Trolla kan nåast utan klatring anar eg ikkje.

Ved å følgja Aursjøvegen oppover frå Sunndalen, kjem ein opp til eit vatn etter ein demning. Der går det ein svært dårleg (såvidt køyrbar om ein ikkje er redd for bilen) veg mot venstre i nordaustleg retning. Ved enden av den vegen går det ein sti innover Raudbergdalen mot Raudberghytta. Eg reknar med at store Kalkinn kan nåast frå å trekkja nordover frå Raudbergdalen, og Kaldfonna likeeins frå denne sida. Elles kan Aursjøvegen vera grei å nytta for mange fjelltopar i Sunndalsfjella og Eikesdalsfjella, og somme toppar er over 1900 m.o.h.

Helsing Stuttjukken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eit par toppar på rundt 1900 m.o.h. hadde eit svakt dryss av nysnø ty. 5/9, frå ca. 1750 m.o.h. og oppover. Dette var i Sunndalsfjella og Eikesdalsfjella, sett frå vegen gjennom Torbudalen og forbi Aursjøen, på fjellvegen mellom Sunndalsøra og Eikesdalen. Var på tur for å sjå norges djupaste dal under norges høgaste/største li under norges største fjell frå fjord til topp, Litledalen ved Sunndalsøra.

Første gangen jeg kjørte Litledalen ble jeg mektig imponert av de enorme fjellveggene på østsiden av dalen opp mot Store Kalken. Her er vel også en av de lengste isklatreruter i landet, nemlig Togfossen. Jeg leste en gang en beretning om første bestigning av denne. Noen dager etter bestigningen var hele isfossen ramlet ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torsdag kveld (14.september) kom et lite snødryss over toppene her oppe rundt Tromsø. På bildet, som er tatt på vei opp mot Kjølen på fredag, ses Tromsdalstind (1238 moh) og Hamperokken (1404 moh). I bakgrunnen var også Lyngsalpene blitt hvite (ses ikke på bildet). Spørs hvor lenge det varer, det pleier jo å være litt av og på på denne tida, men uansett bra å se at vinteren nærmer seg!

post-1574-13347443627_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.