Gå til innhold
  • Bli medlem

Er det noen her som har studert friluftsliv?


Agdestein

Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Annonse

Hei!
Eg har bachelor i friluftsliv frå Sogndal, samt ppu frå Sogndal. Eg var heldig og fekk jobb som friluftslivslærar på folkehøgskule etter endt utdanning. Andre eg har gått i klasse med jobbar som lærarar, innanfor reiseliv, fri flyt, friluftslivsbarnehage, og ting som ikkje har med friluftsliv i det heile tatt. Generelt krevst det nok litt ekstra flaks og/eller innsats for å få seg jobb innafor friluftsliv, men det er ein veldig kjekk (og altoppslukande) jobb. Eg må av og til minne meg sjølv på at eg får betalt for dette når eg sit til fjells rundt bålet, men også når eg går og regnar ned, og helst kunne tenkt meg å vere inne. Lønna er jo ikkje den aller beste, men til gjengjeld har eg ein jobb der eg ofte gledar meg like mykje til ting som skal skje på jobb som ting som skal skje etter jobb.

Ein viktig ting å hugse på om du studerer friluftsliv er at du ikkje i stor grad lærer eigenferdighet på studiet. Det må du gjere sjølv på fritida gjennom eigne erfaringar og øving. Men det er jo kjekt. Eg var innstilt på å i større grad lære eigenferdigheit då eg starta på studiet, men om du kan det grunnleggande frå før lærer du meir om bevisstgjering og undervisning enn eigenferdigheitar. Og bacheloren i Sogndal startar heile første året med årsstudium i idrett. I Volda er det rett på friluftsliv, med stor grad av frihet for kva ein ønskjer å studere det siste året på bachelorgraden.

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.