Gå til innhold
  • Bli medlem

Fraktpris fra Helsport


ost

Anbefalte innlegg

 

Skulle bestille 6 barduner fra Helsport, 159 kr for en liten pakke. Ved betaling fikk jeg bare opp 99,- kr som fast fraktpris. Sett i lys av kjøpet blir dette for mye for meg og jeg må lete etter andre løsninger.

Er jeg urimelig når jeg syns dette er dyrt? 

455273325_Screenshot_20190824-121852_SamsungInternet.thumb.jpg.780a2dfb11137ead90a22aa1118dcf6f.jpg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar. Jeg kjøper tydeligvis alt for lite under 999,-. 

Akkurat disse bardunene (1,8 km og plaststrammere) har jeg aldri sett noe annet sted enn i Helsport sin nettbutikk. Jeg får ta meg en tur og finne 2 mm statisk tau ett annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ost skrev:

Takk for svar. Jeg kjøper tydeligvis alt for lite under 999,-. 

Akkurat disse bardunene (1,8 km og plaststrammere) har jeg aldri sett noe annet sted enn i Helsport sin nettbutikk. Jeg får ta meg en tur og finne 2 mm statisk tau ett annet sted.

Du må ha en liste over ting du vil ha og legge ved alt det små når du skal ha noe stort. Eller samle småkjøp til fri frakt 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, ost skrev:

Er jeg urimelig når jeg syns dette er dyrt?

Nei, men du er urimelig dersom du forventer "skreddersøm" for slike småkjøp fra en webshop. Om pluggene ikke finnes hos lokale forhandlere er det i slike tilfeller bare å velge om du vil betale det det koster, eller gjøre som søvngjengeren her anbefaler, vente til du har flere ting å legge i kurven. (har selv flere ganger endt opp med å kjøpe mye rart jeg egentlig ikke trengte, bare fordi jeg syns frakta ble litt høy for den ene lille tingen jeg faktisk trengte...:) )

Endret av zimwalker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.8.2019 den 12.22, ost skrev:

 

Skulle bestille 6 barduner fra Helsport, 159 kr for en liten pakke. Ved betaling fikk jeg bare opp 99,- kr som fast fraktpris. Sett i lys av kjøpet blir dette for mye for meg og jeg må lete etter andre løsninger.

Er jeg urimelig når jeg syns dette er dyrt? 

455273325_Screenshot_20190824-121852_SamsungInternet.thumb.jpg.780a2dfb11137ead90a22aa1118dcf6f.jpg 

Vanlig pris for pakke er ca 150kr, så fraktprisen er ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.