Gå til innhold
  • Bli medlem

Optimus Nova + reservedeler


Darek

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.

Har nettopp kjøpt meg en brukt kokeapparat Optimus Nova+. Det er min første multibrenner, før brukte jeg bare gassbrenner.

Det viste seg at det mangler noe deler, men selger svarer ikke, da må jeg tydeligvis fikse kokkeapraten selv. Tror det mangler blant  annet  brennplate, multitool, og annet utstyr. Det blir dyrt å kjøpe alt nytt. Er det kanskje noen her som har en gammel, ødelagt eller en ubruktbar Optimus som vil selge for billig penger.

Tusen takk på forhånd 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vo kan prøve å hjelpe. nova+ har lett for å stå litt ustøtt når du vrir på slangen for å regulere varmen, men er ellers grei, plata klipper du til med saks av lokket fra en hermetikkboks.  Multitool trenger du ikke. du stikker opp dysa med riste på brenneren, og ellers klarer du deg fint med en multifunksjonkniv i beltet. 

dsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.