Gå til innhold
DenGladeVandrer

Vekt på sekk på en netters i Marka

Anbefalte innlegg

Her er ingen fasit, men du kommer til å gjøre fantastisk læring på turen. Av alle ting man kan få tips om så er dette så individuelt som du får det. Du kommer til å gjøre god læring som gjør at du finner ut at du burde kuttet ned 2 kilo eller fint kunne lagt til 5 kilo ekstra luksusmat (og pute) om noe av turen for deg er å kose deg med mat mellom marsjene. Andre synes det er luksus å få være så sliten at man bare spiser 4 energibarer og kryper rett i posen etter dagens marsj. 

Null problem å dra med 3 kilo mat. Det er ikke uvanlig at vi drar med oss til f.eks koke en skikkelig finnbiffgryte første eller andre kvelden. Der har du et par kilo bare der ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
22 timer siden, Egrab skrev:

Begynte å kjenne mot slutten av 2. etappe. Så på dagens ble mye prøving... uten at jeg følte at noe var nevneverdig bedre. Kjenner naturlig nok på skuldrene. Noe er nok tilvenning. Trur jeg stikker innom butikken og får noen tips der. 

Jeg blir aldri sliten i skuldrene da jeg bærer vekten på beltet. Jeg kan stappe fingrene inn mellom stropp og toppen av skuldrene. Der jeg strammer skulderremmene er inn mot forsiden av skuldrene så sekken ikke tipper bakover...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.