Gå til innhold
spent-spinner

Hvorfor spiser ikke ørreten – to turer til Rena i år

Anbefalte innlegg

Greia er vel så enkel at med sånne klekkinger så tar fort fisken bare nymfene. I tillegg synes jeg generelt at fisken vaker mere på vårfluer i Rena enn den gjør på døgnfluer. Av andre har jeg blitt fortalt at det også hender at vakinga begynner veldig seint på natta.

Skal sies at jeg da kun har erfaring fra Rena på seinsommer og høst. Er ikke akkurat favorittelva

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Lignende innhold

• Av Yngrav
      Hei! Skal på tur til Finnmark, anarjohka i slutten av juli! Og lurer derfor på hvilke fluer og sluker måååååå jeg ha med!?.

• Av Beerplace
      Hei! Er en gjeng som skal opp til Reinsjøen i Flå/Hallingdal. Har lest at det er et bra fiskevann, og vi skal fiske fra torsdag til søndag en gang ila sommeren. 
      Er det noen som har erfaring fra vannet, og eventuelle nærliggende vann som kan egne seg? 🎣 
      Til informasjon går vi opp fra Buvassli og ikke Flatvollen 😃
    • Av Barflea
      Skal på tur til Iungsdalshytta tidlig i Juli. Er det noen som har tips om fiskemulighetene der? Jeg fisker helst med flue, men også med haspelstang.
    • Av Barflea
      Hallo. Skal i bryllup i Bergen neste helg og hadde tenkt å kombinere dette med en natt i telt og litt fisking. Kjører fra Trondheim og over Sognefjellet. Noen som har tips om en fin plass for disse aktivitetene? Jeg må i hvert fall kjøre til Sognefjell før jeg camper. Jeg fisker helst med flue, men er ikke fremmed med å kaste med slukstanga også.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.