Gå til innhold
  • Bli medlem

Nødlader på tur...


DenGladeVandrer

Anbefalte innlegg

Annonse
1 time siden, Joachim V skrev:

Andersson som er NetonNet sitt eget merke har flere testvinnere i tek.no

https://www.netonnet.no/Search?query=Nødlader

Jeg kjøpte den forrige den flate og har hatt med på tur i sommer. Funket fint. Quickcharge. For fremtiden blir det en mindre en kombinert med solcellepanel. 

Så den testen.men den ser alt for stor og tung ut syntes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vinter har jeg brukt en Sandstrøm 10050mAh kjøpt på Elkjøp (184 gram) som har fungert greit. Det er laget av en type tynn plast som kan sprekke opp i hjørnene, så man må behandle den pent. 

Har sjelden hatt bruk for 10050mAh, så nå i sommer kjøpte jeg en Cellularline 5000mAh på Best (93 gram) som virker både solid og bra. Lader iPhone XS 3-4 ganger, og holder til ukesturer og vel så det på sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, ArveS skrev:

Tips: om du setter telefonen i flight mode når du ikke skal ringe eller sende SMS, bruker du i praksis ikke batteri. Da trenger du heller ikke mer enn en lading pr 48 t. 

Bruker alltid flight mode når jeg er utenfor dekning, og etter mer enn 5 døgn i fjellet i sommer hadde jeg 83% strøm igjen på min iPhone XS :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den midtre modellen til CO. 6700 ma eller noe.

Funker helt greit. Men ønsker meg egentlig en anker med noe som heter quickcharge eller power delivery fordi den fra co lader ganske sakte og lades veldig sakte opp. Og når man er på tur over lengre tid er det litt dritt å være på en hytte i timesvis for å lade greiene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, ketilring skrev:

Bruker alltid flight mode når jeg er utenfor dekning, og etter mer enn 5 døgn i fjellet i sommer hadde jeg 83% strøm igjen på min iPhone XS :)

Flight mode og power save mode gjør utrolig mye. Ellers så pleier jeg å slå den av når jeg ikke skal bruke den. Det virker også :)

Endret av klatreminus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid med meg to fulladet Adata P20000 på 450g hver så jeg får 40000mah totalt. Effektivt er vel nærmere 30 men man kan aldri få nok strøm på tur! Jeg elsker å se film i 4k på mobilen i teltet hver kveld med bluetooth høytaler og det hele :) Hver av de lader lett opp telefonen 5-6 ganger til 100% og jeg har et 3000mah batteri.

Kostet kun 250kr stykket.

Endret av Kjetil Aleksander
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruger denne https://powerbanken.dk/produkt/anker-powercore-10050-mah-quick-charge-3-0-black/ og havde den med på tur i Aust  heiane her i juli, kan kunne sige jeg er meget tilfreds.

Bruger en iPhone x på tur den er mit kamera og e bogs læser, samt den er gps hvis det er tåget og skal bruge en koordinat, udover mit kort & kompas. Virker til den kan lade min tlf 3 gange og stadig have lidt energi tilbage. 

Tilmed vejer den ikke alverden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.