Gå til innhold
  • Bli medlem

Bergans Slingsby 3l


Skogsstykket

Anbefalte innlegg

Hei folkens. Jeg er en mann på 37 som har fått smaken på tur i skog og mark denne sommeren. Jeg har vært på ett par teltturer med familien og merker at utstyret trengs en skikkelig oppgradering.. forrige tur hadde jeg 25-27kg på ryggen.. i den anledning var jeg innom Bergans butikken i Oslo i dag og han hyggelige selgeren anbefalte meg på det sterkeste denne jakken https://bergans.com/no/katalog/herre/jakker/skalljakker/slingsby-3l-jacket?color=Fogblue&gclid=EAIaIQobChMI17iPoNPx4wIVxVQYCh06YwwTEAAYASAAEgLIs_D_BwE 

jeg ble fortalt at den fungerer meget godt til turer i skog, fjell osv med gjerne en tung sekk på ryggen. Jeg har aldri hatt skalljakke før og har prøvd å lese meg opp, men det blir helt krøll av alle lag, membran, merker etc. Han anbefalte også denne som en ypperlig skijakke til vinteren. Den koster svimlende 5000kr direkte hos de, men hos outnorth får man den til 3000kr. Har noen denne jakken? Er dere fornøyde? All tips og info taes i lot med takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

Jeg endte opp med å kjøpe overnevnte jakke og er foreløpig veldig fornøyd. Den holder uværet ute. Den virker veldig lett i stoffet kontra de andre Bergans skalljakkene jeg prøvde på. Men den skal visstnok tåle det meste. O og med at det er min første skalljakke så skal jeg ikke hevde å være profftester akkurat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.