Gå til innhold
  • Bli medlem

Karlebotn-Neiden-Pasvik T/R


Tom B

Anbefalte innlegg

Annonse

Fantastisk!! Fyy nå fikk jeg lyst å dra på vintertur igjen. Er du fra området Neiden/Karlebotn? Jeg er fra Varangerbotn men har bodd "sørpå" hele mitt voksne liv og bedriver nok mest friluftsliv her nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mayen skrev:

Fantastisk!! Fyy nå fikk jeg lyst å dra på vintertur igjen. Er du fra området Neiden/Karlebotn? Jeg er fra Varangerbotn men har bodd "sørpå" hele mitt voksne liv og bedriver nok mest friluftsliv her nede.

Ja er flotte områder, Bor i Karlebotn men er opprinelig ikke derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Tessatroll skrev:

Takk for flott rapport!

Me skal nordover neste vinter for skitur omlag 3 veker, med mål om mykje tid ute men ikkje nødvendigvis mykje km. 

Då var det perfekt med ein slik rapport!

Fine bilder og passe med informasjon. Keep em comin' :)

Mange takk for det! Skal prøve meg på flere, Og helst gjøre det tidligere etter endt tur, da ting er litt  ferskere i hodet :)

Go tur nordover på tur!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Takk for en flott og inspirerende tur-rapport! Vi skal tilbake til Finnmark i februar/mars 2020 for å gå fra Vardø til Kirkenes via Karlebotn så her var det mye nyttig informasjon for oss til planlegging av strekket Karlebotn-Neiden.  Hvis det er ok for deg, hadde jeg satt stor pris om jeg kan få ringe deg en dag for å lære litt mer av dine erfaringer fra dette området? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Haavard Haaskjold skrev:

Takk for en flott og inspirerende tur-rapport! Vi skal tilbake til Finnmark i februar/mars 2020 for å gå fra Vardø til Kirkenes via Karlebotn så her var det mye nyttig informasjon for oss til planlegging av strekket Karlebotn-Neiden.  Hvis det er ok for deg, hadde jeg satt stor pris om jeg kan få ringe deg en dag for å lære litt mer av dine erfaringer fra dette området? 

Sendt deg pm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.