Gå til innhold
  • Bli medlem

Gjest fightingfalcon

Anbefalte innlegg

Gjest fightingfalcon

Som overskriften sier. Noen som har et myggnett å anbefale som også holder knotten ute?

Jeg har to forskjellige typer, det ene har for store masker og det andre er rett og slett for lite. Om jeg har det på hodet over capsen så blir det en glippe på skuldrene. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på jakt etter et funksjonelt mygg/knottnett som har tette nok masker, god sikt og er langt nok. For øyeblikket er det nærmeste jeg har kommet vaskeposene i netting fra Ikea:  https://www.ikea.com/no/no/p/pressa-vaskepose-sett-3-stk-50219063/

Den svarte posen i dette settet er verdt å teste. Som en bonus kan posen eventuelt brukes til oppbevaring av klær e.l. når den ikke brukes som myggnett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lifesystems sitt hodenett har funka for meg i hvert fall :) Bonus er at det er stort nok til å bruke med hatt under, som holder det borte fra ansiktet. Kosta en hundrelapp eller to sist jeg kjøpte (til dama.) Men fins flere andre der ute, bl.a Sea To Summit sitt, som har enda flere hull per cm/2.

Endret av Vandrefalken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.