Gå til innhold
  • Bli medlem

Sea to summit air chair - dårlig kvalitet?


Anbefalte innlegg

Hei utstyrsfolk

Har noen erfaring med STS air chair?

Jeg bruker den sammen med STS comfort plus large (den firkantede typen) og syns den er fin å sitte i. Mitt problem er at de stengene som er sydd inn i ryggen på stolen for å stive den av går etter en tids bruk gjennom sømmen/stoffet rundt. Har noen opplevd/hørt om noe lignende? Kan det skyldes brukerfeil, eller at den rett og slett ikke tåler mann på 100kg +?

Vurderer å gå over til exped, men det vil jo koste noen kroner. Løsningen der virker mer solid og gjennomtenkt.  

Det skal sies at jeg har reklamert og får tilsendt nytt. Jeg frykter det samme vil skje igjen ettersom det skjedde på begge sider sist tur.1.thumb.jpg.a0c6c7d8a31563b1a26f5b8a8a48bc93.jpg2.thumb.jpg.1599654581f834c623d033605740269e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker det samme, men har kun vært med på to helgeturer hittil pluss jeg veier noe mindre så har kanskje ikke erfaringsgrunnlag enda. Skal være obs på det fremover. 

Tror ikke det er så mange som bruker disse underlagene her inne, har ikke sett så mye snakk om dem.  

Enig at Exped sin løsning virker mer holdbar ja, men STS sitt veier vel endel mindre samt mindre pakkstørrelse så gjenspeiler seg nok litt der hva som vil holde lengst. Exped sitt beskytter vel hele underlaget også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.