Gå til innhold
  • Bli medlem

Tur til Jønshornet/Ramoen i Ørsta ⛰️🏕️


Fredrik Milson

Anbefalte innlegg

Jeg tok turen til, Jønshornet/Ramoen i Ørsta fra Mandag - Tirsdag denne uken. Hadde lest litt om stedet å at det visstnok skulle være veldig fint, kjøreturen ble lang dersom jeg kjørte rett etter jobb og satt 8timer i bil (dro alene siden det ikke passet for andre). Jeg parkerte ved Melbøsætra å pakket sekken, kom frem ganske sent rundt 23:30. Gikk i 1,5time fra P-plassen å slo opp teltet der på natta, uansett hvor trøtt jeg var så forsvinner alt av det når man får alle de gode inntrykkene i naturen 😍 fant et perfekt punkt ca 720moh på en utstikker med utsikt over den mektige dalen 😍 stod tidlig opp igjen for å, bevege meg oppover mot toppen. Og det var heeeelt fantastisk, fjellet der er mektig og på vei opp spredde skyene seg litt og man fikk toppene rammet inn i et hull av tåka, samt tykt av et magisk tåkehav ned mot dalen jo lengre man kom opp. Anbefaler turen! 

PhotoGrid_1562664696231.jpg

PhotoGrid_1562664686416.jpg

PhotoGrid_1562664674570.jpg

PhotoGrid_1562664650633.jpg

PhotoGrid_1562664642869.jpg

PhotoGrid_1562664623523.jpg

PhotoGrid_1562664636047.jpg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.