Gå til innhold
  • Bli medlem

Exped Orion III UL - Samme hvor det kjøpes?


Vandrenisse

Anbefalte innlegg

Det har blitt mange dagsturer i fjellene de siste årene, men det er (altfor) mange år siden jeg var på overnattingsturer i telt. Jeg har ambisjoner om å ta opp igjen dette i forhåpentligvis økende grad fremover, og dette forumet har vært til god hjelp og inspirasjon så langt. Mange vurderinger som skal gjøres på selv småting! Men det jo gøy det også, selvsagt. 😊

Etter mye frem og tilbake har jeg bestemt meg for telt: Exped Orion III UL. 
Spørsmålet mitt til dere erfarne telt- og utstyrsshoppere er rett og slett: Hvor kan det være best å kjøpe dette teltet?
Tenker ikke nødvendigvis på prisen, da den ser ut til å være den samme alle steder(?); kr. 8499,- i skrivende stund, men om det er noen forhandlere det er kjekkere å forholde seg til enn andre? 

Takknemling for alle tips og innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Terka skrev:

Kjøp der du får størst rabatt?

Det var jo forsåvidt et relativt generisk tips, men takk uansett. 😉

Størst rabatt/billigst pris ser ut til å være hos bergfreunde.no; kr. 6024,-. Riktignok ser det ut til at MVA kommer i tillegg, og da er vi oppe i ca. 7500,- totalt (fri frakt). Hvis de sender fra Tyskland kommer sikkert tollgebyrer m.m. i tillegg også. Så da er det kanskje ikke den tusenlappen billigere likevel. Noen som har erfaringer med denne leverandøren? De er helt ukjente for meg... (3 av 5 stjerner hos Trustpilot er jo kanskje ikke allverden tillitvekkende...?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar jeg feil, eller selger Fjellsport teltet for 7.500,- nå? i så fall er det 1000,-  rimeligere enn andre i skrivende stund.

Endret av rayun
feil pris, ser at det er riktig med 8500,.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.