Gå til innhold
Lars Stenseth

Merinoull, hvem merke er best?

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en Merino t-skjorte og lurer på deres erfaringer med de diverse merkene? Har bare brukt Devold Breeze og Ulvang fifty ett eller annet! Ulvang er uaktuelt å kjøpe igjen, kunne jo nesten sitte stille å se det blei hull i de, var så mange små hull på plasser det ikke skulle tru at jeg trodde det var ei mus hehe, men nei, da hadde den vært på Devold i samme skuffen! Slafsete/hengslete var Ulvang sine også.

Devold en god del bedre, men der fikk jeg mer stilongs følesen igjen, pakket seg helt tett på deg liksom, Breeze er jo tynt å blir naturlig nok fortere slitt en kjukkere stoff. Devold Hiking er noe kjukkere å holder sikkert lenger, men sitter den også like klistra på kroppen som en stilongs? 

Ja jeg har en liten ølmage, men jeg har da for fader T-skjorter som ikke sitter som pølseskinn på kroppen, så lurte på hva andre er fornøyd med av produsenter?

Her har Klattermusen en flott T-skjorte i en blanding av Merino&Silke (70/30) har noen vært borti denne blandingen? 1 ETT review å lese om den på nette! At det er et GOTS sertifisert produkt skader heller ikke.

Skjult lenke - logg inn for å se den

Så ja, hva brukes her å hva er folk fornøyd med?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
31 minutter siden, Gittiamo skrev:

Aldri testa nøstebarn, men det virker veldig bra. Og de har utrolig mye fint der. 

Har mye penull (underkjoler, undertøy ol) fra Vera & William som er 85/15 ull/silke. Mye brukt til hverdags og pent. Så den kombinasjonen er gull. Og også den mest bærekraftige vi har. 

Btw så har jeg to sommerull fra Icebreaker. Begge holder fasongen utrolig bra. 

Har sett på denne her fra Icebreaker 

Skjult lenke - logg inn for å se den

575kr takk på tilbud😁 er de så mye bedre en de norske at det er verdt det? Har pleid å kjøpe in Devold Breeze til rundt 350kr på salg, men vil som sagt prøve noe annet. Føles ullblandingen Merino/Silke glattere ut og ikke så stilongsaktig som Devold sine? Veldig keen på den Klattermusen kjenner jeg. Har ikke prøvd merket før men lest at det har meget bra produkter😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.