Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellstøvler barn?


Tittei

Anbefalte innlegg

Prøver å bruke søkefunksjonen, men så snart jeg skriver mer enn et ord, så kommer det opp masse annet. Selv om jeg skriver AND mellom, så kommer det fremdeles ikke opp det jeg er ute etter. :( 

Bare lurte på om hva dere andre gjør med sko til barn som skal gå endel i fjellet og skogen? De vokser jo så fort. Beina er noe av det viktigste vi har, så jeg går ikke på kompromiss med det, bare lurer på om dere kjøper nye fjellsko/støvler hvert år, eller i mitt tilfelle blir det nok to ganger i året. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, Tittei skrev:

Prøver å bruke søkefunksjonen, men så snart jeg skriver mer enn et ord, så kommer det opp masse annet. Selv om jeg skriver AND mellom, så kommer det fremdeles ikke opp det jeg er ute etter. :( 

Sett søkefrasen din mellom noen anførselstegn så tenker jeg det går bedre :)
"Fjellstøvler til barn" 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.