Gå til innhold
  • Bli medlem

Drikkevann å finne langs Kyrkjeoksle?


Terka

Anbefalte innlegg

Er det noken som veit om vatn til drikke/mat er å finne mellom Kyrkja og Visbretinden?

Eller bør vann for alle dagene bæres med fra start om man går å gå Kyrkja + Visbretinden ++ og tenker å campe langs Kyrkjeoksla første natta?

image.thumb.png.2f144fd0116e3e9793f26d1fe02dc973.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten å ha noe lokalkunnskap eller kjennskap til lokale snøforhold, tipper jeg du ikke finner vann på ryggen.  Om du skal finne rennende vann. tipper jeg du må ned endel høydemeter, hvor mye vil avhenge av temperatur/snøsmelting, om det har regnet nylig, mm   Hadde det vært meg som skulle på tur, hadde jeg satset på å smelte snø, tipper det er noen snøfonner ihvertfall på nordøstsiden av ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å være snø der, men ikke regn med at du finner vann.
Jeg ville kanskje båret med meg litt vann som jeg satt igjen på oksle før du tar toppene, evnt. smelte snø som du sier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.