Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp, hvor drar jeg på fisketur i dag?


Lompa

Anbefalte innlegg

Sitter på kontoret i Oslo. Utenfor står motorsykkelen pakket med fiskeutstyr, hengekøye og alt det jeg ellers trenger for ei helg, men jeg får ikke bestemt meg for hvor jeg skal dra når jeg låser døra klokka to i ettermiddag.

Det skal være seriøst fiske. Ikke noe turgåing eller noe sånt. Helga skal tilbringes i vadere. Har pakket tørrfluer, nymfer, streamere, spinnere, sluker, til og med makk..

Den eneste begrensningen er at jeg har en sykkel som ikke er god på grusvei, så det bør ikke være alt for langt fra asfalt. Men det må gjerne være svingete asfaltvei for å komme dit.. :)

Bill mrk: Stor ørret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har to forslag, som gir deg valget mellom skog eller fjell:

- Skrim / Omholtfjell: Kjør til parkering Skrim Syd (Omholt) og fisk deg innover Fjellsetervannet, Øyungen, Svarttjern, Fiskelausen osv.. Asfalt helt til parkering.
- Hardangervidda. Kjør inn til Trondsbu. Veien åpnet i dag etter det jeg har fått med meg. Rusle inn til Hellehalsen og fiske rundt vannet og nedover Snero. Bakdel er cirka 10 kilometer på grusvei.

Edit: Glem siste forslag. Glemte at du skrev hengekøye 😛

 

Endret av whistler
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2019 den 10.44, whistler skrev:

- Hardangervidda. Kjør inn til Trondsbu. Veien åpnet i dag etter det jeg har fått med meg. Rusle inn til Hellehalsen og fiske rundt vannet og nedover Snero. Bakdel er cirka 10 kilometer på grusvei.

 

Hvor langt er det å kjøre fra Tønsberg

Hvordan er veien fra Trondsbu til Byen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.