Gå til innhold
  • Bli medlem
IGNORED

Eagle 3.2 l bålkjele..fungerer låsen i opphengsbøylen?

Anbefalte innlegg

Hei. Har akkurat kjøpt en eagle bålkjele 3.2 l. Det står at den skal ha lås i opphengsbøylen for å hindre sleng. Den jeg fått hjem slenger som bare det.. kun når jeg har over to liter vann oppi låser den seg.. men sitter ikke godt. Virker jo ikke veldig sikkert med barn og diverse rundt bålet. Spørsmålet er om alle kjeler er litt slappe eller om jeg fått en med produksjons feil. Noen som har en? 

Endret av Sara123
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Lignende innhold

• Av Tufsingen
      Har altså ikek handlet meg kjøkkenutstyr eller klær enda fordi jeg har dette fra før ( ikke UL ) altså kjøkken har jeg UL brenner og gass. titanium 550ml toaks potte og kan skaffe en steke panne på en 300gram.. men jeg har antagelig mulighet til å legge i noen tusenlapper i f.eks bra jakke og sånt etter hvert.. så om noen ser en genial løsning her som vil spare meg for en kilo + go som vil gi meg noe bra utstyr så er muligheten der.. 
    • Av NattUgle
      Hei 
      Skikkelig nybegynner her. Aldri sovet ute på fjellet før og skal ikke gå så langt

Jeg trenger et telt som er LETT å bære for sekken. 2 personer kanskje om jeg får en eller ei med der ute, uansett alenetur
      Skal sove på Hardangervidda på sommerstid
      Noen kjøpsanbefalinger, tips råd, erfaringer ute, kjøpshjelp?

Gjerne produkt linker tips råd

• Av Æljmækk
      Jeg har behov for ski som bærer litt som også går fint i spor.
      Tenk 2 milsturer med noen få km i terreng og resten i spor.
      Bør fungere greit i terrenget.
      Når det gjelder integrert fell så er jeg helfrelst.
      Derfor lurer jeg på om noen har erfaringer med disse:
      Åanes mountain race skin

(Logg inn for å se skjult innhold)
      Eller noen andre ski med lignende egenskaper dere vil anbefale...
    • Av AK74
      Hei! Jeg vurderer å kjøpe et par truger til sønnen min, som likte denne framkomstmåten. Han fikk låne mine Journey 25 truger i damevarianten, og disse funket fint. Han er lett, rundt 50 kg. Fant et par på xxl som ikke var så himla dyre, og lurer på om det er noen som har testa disse, og vet hvordan de er. De har jo en type flex bak,  og lurte litt på hvordan det var i forhold til ordinære. Anne

(Logg inn for å se skjult innhold)
    • Av Oli
      Kjøpte meg de nye superlette alfa bukk støvlene for tre uker siden. Etter en ukes bruk så kjente jeg at jeg ble klissvåt på beina. Reklamerte på skoene, gutten bak disken testa støvlene og de lakk som en sil, gutten bak disken sa at alfa selgeren sa at dette er Norges første reklamasjon på disse støvlene. Ikke at jeg hverken trodde eller brydde meg om den forklatinga. Uansett, fikk meg nye støvler som kom idag. Blir spent å prøve om disse holder mål. Støvler til 3500kr forventer man holder mål. 
      Noen med erfaringer med disse støvlene?
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.