Gå til innhold
Anders Holt

Gyro/stabilisator til vanlig kamera som ikke koster skjorta?

Anbefalte innlegg

Hei, 

Bruker Olympus Tough TG4 på tur, og lurer på om noen kan hjelpe meg med en håndholdt gyro/stabilisator til filming når man går - som ikke koster skjorta... 

Stort sett er det jeg finner på nett enten utstyr som koster dobbelt av selve kameraet, eller så er det utstyr laget spesifikt for mobil, gopro etc.. selve "holderen" til kameraet bruker å være i en størrelse som gjør at man ikke kan feste et ordinært kamera. 

Anyone? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du jeg har brukt disse gorillapodene, og de går i stykker bare man ser på de omtrent. Men har fortsatt 2 bein igjen på den jeg har, så kan teste :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
16 timer siden, Lompa skrev:

Denne er jo for speilrefleks, men bør kunne funke om man vil bære med seg en dedikert stabilisator..

Skjult lenke - logg inn for å se den

Den der kan kanskje være noe ja. Det eneste jeg tenker er at disse DSLR kameraene bruker vel en plate man skrur inn i bunn av kameraet og fester på stativet? Det må jeg sjekke om min TG4 har evt. Hvis ikke må det bli en type modell som "holder rundt" kameraet på ett vis. Evt bare gaffa-teipe driten fast 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aiii.. 2.1 kilo ja... Hmm... 
Skal ha med dette over en 30d Canadatur. Det er ganske mange kalorier i mat jeg må legge igjen evt. 

Får prøve gorillapod-trikset først nå - det kan jeg teste allerede på finnmarksvidda om to uker, så får vi se om vi klarer å få tak i en mer kompakt/lettere variant enn den fra ebay. det MÅ vel finnes en liten håndholdt greie man kan bruke.... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.