Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ta bilder frå sida når du har på sekken så er det enklere å sjå :)

Eg fekk au vondt i ryggen av Deva. Skulderreimer måtte ha høgste innfesting for å få den breiare. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
39 minutter siden, Vimsehue skrev:

Jeg har prøvd å Google litt, men helt ærlig så må jeg si atter jo mer jeg googler, jo mer forvirra blir jeg. Syns det er liksom litt forskjellig ang åssen skuldereeimer sitter å 🤔

Jeg fikk ikke mye hjelp da jeg spurte der heller dessverre 🙈 Men hagløfssekken syns jeg skulderreimene var i veien bare, da jeg prøvde den hvertfall 😕

Joda, men den andre sekken min føltes ikke såå trang over skulderne (føltes rett og slett låst ut) 🤔 Men så du tenker jeg bør prøve small igjen og bare heve skulderreimene på den? 

Prøvde å ta bilde med stativ og selvutløser, så ja 😅 er str Medium jeg har nå på der

Ah, da må jeg kanskje prøve igjen på small da 🤔

A09E6DFC-1ACC-4C09-AABB-4A264447EAB4.jpeg

Ok, innfesting skulderreim ser ut som den sitt litt høgt oppe på skulderbladet, prøv small igjen med reima e innfesta på øverste om du kan. 

Kor høg er du? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg tenker du skal prøve ein small med høgare innfesting. 

18 kg skal ikkje vere for tungt for eit ungt, sprekt menneske, men med sekk som ikkje høver kan det vere eit mareritt. 

Du får ikkje tatt den på 100% fornøyd garanti? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, Vimsehue skrev:

Jeg syns den pressa enda mer på korsryggen da 🙈

Ja, har prøvd den både løst og stramt, føler den aldri ble noe grei uansett 😕

Ok, da stikker jeg innom gmax etterpå og prøver :) Føler meg passe dum som ikke fikk med meg denne muligheten for å endre innfestingen 🙈

Sånn forutenom at den låste skulderne mine, så kjenner jeg 18kg i nye sekken som om den skulle vært 10kg i gamle sekken 😅

Jo, fikk bytta den andre på 100 dagers garanti siden jeg ikke har tatt av lapper og brukt den veldig veldig pent rundt dørene her hjemme, så får vel denne på samme tenker jeg 😊

Prøv med small, og om ikkje så hadde eg testa Osprey Xena om eg var det. Langt betre hoftebelte til meg i alle fall. 

Evt Lowe Alpine som har sjukt komfortable bæresystem for meg. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.