Gå til innhold
  • Bli medlem

Delvis gul flamme på 111T


Anbefalte innlegg

Min nye og tidligere ubrukte 111T har ikke mange brukstimer, men den har litt gul flamme på ene siden.

Jeg har rengjort brennerhode, rengjort dysen med den integrerte rensenålen, rengjort brennerskallene. Ingenting var spesielt skittent, jeg forvarmer kun med rødsprit.

Ingen lekkasjer eller unormale flammer omkring brenner, spindel eller dyse oppdaget. Ingen sektorsot rundt dyse.

Dysen er original og umerket. (Trolig M-multifuel dyse som er originalt på disse?).

Se bildet, noen gode ideer?

 

35A39492-304B-4B90-9283-165589BEC5A5.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant ut av det, den brenner helt isblått på parafin nå, uansett effekt :)

Den fikk en ny runde med messingbørsten og våt klut i går, så strammet jeg til dysen (den var ikke løs, men ikke så veldig fast), og da var den god som ny igjen.

Jeg liker godt min 111C, men denne saken her brenner betydelig finere når det er parafin på tanken. Derfor er ikke 111C med på turer hvor det kan forekomme at den blir brukt i telt.

Endret av Marius Engelsen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.