Gå til innhold
  • Bli medlem

jso

Anbefalte innlegg

Hei.

Sitter nå her og har bestilt diverse soveposer for bruk i sommerhalvåret, og mulig noe vår og høst. Brukes på enkle turer i nærmiljøet med familien, stort sett. 

Har nå bestilt 

Helsport svadalen - sendes tilbake. Litt kort.

Mountain equipment classic 500 Lang - hentes på posten i dag. Kona har en sånn og den virker fin, men er litt dyr. Dog bruker jeg gjerne litt ekstra for å få noe litt fint.

https://www.fjellsport.no/mountain-equipment-classic-500-long-skydiver.html?channable=e79947.ODgyMTU0&gclid=EAIaIQobChMIgoXhzrDo4gIVhtCyCh2SdgUWEAQYASABEgIgW_D_BwE

Haglöfs ursus -9

https://www.fjellsport.no/haglofs-ursus-9-rich-red.html?channable=e79947.MjQ5NzQx&gclid=EAIaIQobChMIlMnH1rDo4gIViZSyCh1C5gnFEAQYAiABEgI5FPD_BwE

Den jeg på en måte har mest lyst på, men også er litt usikker på, er denne

Exped Dreamwalker -2

som jeg har bestilt for 1999 på fjellsport.

Vil denne holde til sommer og litt vår og høst? Ser folk har poser med omtrent samme mengde dun, og tenker at jeg nok vil være komfortabel i den. Et annet moment er at jeg ofte leser på kveldene, og derfor sovner med posen åpen, slik at det blir kaldt. Med denne vil jeg kunne ha posen helt på, og bare stikke armene ut for å holde boka. Genialt? 

Bruker også litt hengekøye, og den ser jo fin ut til dette og. Har dessuten andre poser, bl.a. en eldre Norheim dunpose, som kan brukes når det er kaldere.

Hva sier folket?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.