Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger STOR sovepose - hvor kan jeg finne det?


KES

Anbefalte innlegg

Hei

Dette må være det beste sted å spørre om råd for dette!

Jeg er bare for stor for en "vanlig" sovepose. Jeg kommer ned i den, men å prøve å røre seg inne i den, ja det kan jeg glemme. Den soveposen jeg har nå er 90 cm bred..og skulle være ekstra stor :)

Jeg er 192cm høy og veier 125kg. (Det betyr en jakkestørrelse omlag size 64 - 66)

Elsker teltturer i fjellet, og har prøvd mye med dårlig hell i kalde netter. (Teppeposer med ekstra fleecepose inni - Åpen sovepose med teppe rundt overkroppen +++)

Har nå kjøpt meg en Jerven Extreme, og denne fungerer greit nok på sommertid. Men høst og vinter blir det fort for lite varme utpå natta.

Tenkte nå på muligheten for å bruke denne (Jerven Thermo Extreme) inne i en Jerven King Size Thermo. Blir litt vekt å bære på, men det kan jeg leve med.

Hva med kondensproblemer i en slik "Dobbel Jerven" kombinasjon?

Blir det like bra som en riktig god vinterpose?

Lei av å fryse ;) - og lei av dårlige løsninger!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.