Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger råd. (sovepose)


Anbefalte innlegg

Hei, ny på forumet her. Jeg er på jakt etter en ny sovepose da fjorårets dårlige planlegging førte til en ferie fylt med kalde netter og generelt ubehag.

Jeg kan ikke fordra syntetiske materialer og sliter med å sove i "vanlige soveposer". Lakenpose på innsiden er også ikke ett alternativ pga en klaustrofobisk følelse når den krøller seg om natten.

Etter ett kort internett søk fant jeg det jeg trodde ville være løsningen, sovepose i naturlige materialer med f.eks. flanell på innsiden av soveposen og canvas på utsiden. Disse viser det seg at er utrolig populære i utlandet, men desverre finner jeg ingen til salgs i Norge. Kunne jo ha bestilt fra USA, men frakt og toll gjør at jeg ender opp med å betale 2500,- for en sovepose som blir solgt i butikk der borte til 800,-. Noen som vet hvor jeg kan få tak i noe lignende her til lands? image.png.42c761a0acba073992fe86cdc55c7daf.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.