Gå til innhold
  • Bli medlem

Sovepose og temperatur


Anbefalte innlegg

Hei!

Har så fryktelig lyst på ein Sierra Designs Backcountry Bed type sovepose, men finn ikkje dei i Noreg.
Eg er ein "aktiv" person om natta i jakta etter ei god stilling. Søv 80% av natta på sida, vekslar mellom høgre og venstre side. Når eg skal bytte side syns eg det er kronglete i ein tradisjonell sovepose, derav syns eg denne backcountry bed virkar genial. Romslig, litt som ei vanleg dyne, og ein kan feste liggeunderlaget i ei lomme under "soveposen". 

Kom over Sierra pose på finn; denne her https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=120119232

Komfor temp til 4*

Limit er -1*

Reknar med det er noko høge verdia, at det kan bli litt kjølig på kalde vår og høst netter. Kva tilseie erfaringane dykka? Dersom eg hiv på meg ulltøy, vil det då bli OK til 3-sesongs bruk? 

Er der alternativ som kan kjøpast her til lands?

 

 

Endret av Utpåfisketur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med alternativ til sierra sin tenker eg på soveposa gjerne "designet" mot ein som søv på sida. Eller ein vid og god pose som er lett å vri seg fra side til side i.  

Søv i dag i ein Basecamp Sarek 3-season, den er jo minst sikker 10 år gammal. Eg har alltid syns den er noko smal, og kjenner områder som hoft og skuldra blir lett kjølig. Men eg har heller ikkje vert så interessert i friluftsliv tidligare, så den har funka greit. Det har endra seg litt med alderen. No vil eg stadig ut å sove, finne skogen sin ro og kunne derfor tenke meg å oppgradere. 

Treng ikkje vere super lettvekter. Eg er vandt med over 2kg i sovepose, så alt under det er bonus. Pris? Helst i det rimlege sjiktet. Eg har just kjøpt nytt telt, tarp, pute og div fiskeutstyr. Så greit med "bang for the buck". 

På forhånd, takk til alle tips og idea!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Sierra Designs sin Quilt, med circa samme temp ratings som den du viser til, dog jeg har også sett en del 'backcountry bed' versjonene, de ser så digg ut! Design uten glidelåser og lett og pakke seg inn i, samt lett og lufte som man ønsker. Veldig behagelig stoff også. Veier relativt greit lite, og tar ikke store plassen. 

Selv er jeg strålende fornøyd, klart det er ikke samme typen design, men av material og sovekomfort så anbefales Sierra Designs sine løsninger. Og det å kunne skli liggeunderlaget inn under posen er genialt. :)  Jeg har sovet ned mot 1-3 grader i min, og jeg vil tro det er lettere og holde på tempen i den du viser til, enn min, som strengt tatt er åpen i ryggen, men mindre man pakker seg inn. Men, jeg er også varm av natur, og sover også varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heilt enig, dei ser fantastisk ut! Sjekk ut Zenbivy, ganske likt Sierra si løysing. Har prata med ein som har testa begge løysingane, han likte Zenbivy sin best. Vanvittig god komfort visstnok, men er jo smak og behag. 

Eg valte å ikkje gå for den løysinga eg linka til i toppen her, vil ha noko som tåler litt meir kulde. Er relativt ny i telt/camping gamet, så ligg litt trygghet i å ha ein varm og god pose. Bur og på sunnmøre, så campen kan ofte finne stad i høgda. 

Takk for svar, Vandrefalken. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestiller du poser på cumulus sin nettside kan du velde de med fyllfordeling 50/50 - altså like mye fyll foran som bak.

Du må nok øke fyllmengden litt for å få samme comforttemperatur som en sovepose med mest fyll foran og ryggleie, men det er det nok verdt om du liker å sove på siden og ha en sovepose som «følger med deg rundt».

ved siste steg i kassen i nettbutikken trekkes polsk mva fra prisen. Ferdig fortollet til norge tror jeg ingen kan matche pris/varme/kvalitet, med mindre du finner gode tilbud.

Endret av Marius Engelsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Utpåfisketur skrev:

Sjekka ut Cumulus. Fann desverre ikkje ei intr løysing der. Såg for det meste tradisjonelle soveposa samt quilt, kanskje eg oversåg noko? Var stilig den "design din egen sovepose" biten!

Takk for tips :-)

Er bare å velge 50/50 dunfordeling i posen, hvis du vil ha den like tykk foran og bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 4.6.2019 den 17.52, Marius Engelsen skrev:

Er bare å velge 50/50 dunfordeling i posen, hvis du vil ha den like tykk foran og bak.

Ja, det skjønte eg. Men ei slik mummipose løysing er nok ikkje for meg. Uansett, takk for tips!

 

Eg gjekk for ein Nemo Forte 20* hjå xxl for 1500. Ikkje 100% det eg er ute etter, men det næraste eg kom utan ein prislapp på 4000kr. No gler eg meg til tur B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.