Gå til innhold
Lillehei

Kvaliteten på Revolutionrace fjelltøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen her som har noen erfaringer angående tøy fra Revolutionrace?   Vet ikke hvorfor, men likte veldig godt Designet til dette merket?   Hadde egentlig tenkt å kjøpe tøy fra Norrøna, men siden jeg har GoreTex PRO Jakke og bukse som er greit på vinteren og de dagene det pøsregner. Men blir for varmt på sommeren og høsten.  Så er tenker jeg tøy for fjellturer på bar mark sommer og høsten fra DNT hytte til DNT hytte på Hardangervidda og lignende områder. Og tenker at en må ikke ha det dyreste på sommeren eller høsten.  Noen som har noen gode tips?   

Endret av Lillehei

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et par gpx zip off bukser og et sæt af deres bambus termo undertøj, samt to almindelig bambus underbukser.

kvaliteten er fin til prisen, syningerne er ikke så flot afsluttet som på fjellraven, men prisen er så også under halvdelen.

Farverne på bukserne er blevet matte hurtigere end på tilsvarende fjellraven, men igen til prisen syntes jeg kvaliteten er fin.

Deres undertøj virker umiddelbart til at modsvare noget dyrere mærker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en Nordwand bukse, og en Tornado fleecejakke. Synes kanskje størrelsene er litt store. Spesielt buksa har lange bein. Snittet er ganske kroppsnært. Mye fine farger, og fine kombinasjoner av disse. God material- og sømkvalitet.

Ligger ofte rabattkoder på instagram hos såkalte influensere.

Godt fornøyd med klærne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider