Gå til innhold
  • Bli medlem

Garmin GPS Colorado 300: Hva er galt?


Tom42

Anbefalte innlegg

 I snart 2 år har jeg vært ute av sirkulasjon, og det merkes på mange måter.  Likevel, noe er i ferd med å endres, nå på lørdag og søndag var jeg på min første tur, med sekk på telt og sekk på 18 kg.  Gikk 5, 5 km hver vei - uten smerter!  

Men så var det GPSen da.  Riktignok tilhører den steinalderen, men jeg kjenner den og hvert fall kunne bruke den.  Men da jeg slo den på nå så skjermbilde slik ut med målestokk 500 meter.

Trenger tips!

gps.JPG.49656a34df119fe28a003fbb3986da79.JPG

 

Og slik ser det ute med målestokk 5 km

gps2.JPG.c7201226ef8953986c5573a4047e764e.JPG

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott å se at du helsa er bedre så du kommer deg ut på tur igjen Tom!

Kan GPS'en rett og slett ha et "minnebatteri" som er gått tomt slik at innstillingene du har gjort tidligere er slettet, og den har gått tilbake til fabrikkinnstilling? Da er det kanskje flere innstillinger enn bare kartet som må settes på nytt. (Måleenheter osv)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.