Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har erfaring med Rab Mythic 400?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er en 3 barns far(3-6-8år) som syns det ble i tyngste laget å bære oppakning for hele familien på 4 dagers tur i fjor. Fruen bærte meisen, sitt eget liggeunderlag og sovepose å de to eldste soveposen sin oh liggeunderlag. resten  bærte jeg.  Så jeg æ begynte umiddelbart å se på lett utstyr når jeg kom hjem😂 soveposen min er  en ajungilak pose jeg fikk i konfirmasjon så den er vel snart 20 år, så den kan jeg med god samvittighet bytteut! Den er både tung å tar mye plass, men jeg kan ikke huske å ha vært kald i den noengang👍 Jeg er ivrig jeger å selv om det ikke er særlig med tid til det nå er reinsjakt med i vurderingen når jeg handler utstyr nå.. 

 

Har igrunn sett meg ihjel på soveposer nå å endt opp med Rab’n som en favoritt! Men den koster😳 Noen som har erfaring med den å testen den i kaldt vær? Evt. Peke meg i retning noen gode alternativer? 

 

Aannerud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nettopp anbefalt en 3-sesongers Mountain Hardwear Phantom Flame på salg til en annen forumbruker, og kan peke den ut til deg også.
Jeg er veldig fornøyd med min, og synes nok at Rab Mythic 400 er mer begrenset til å være en sommerpose. Men lett, det var den.
Hvis du skal ha en sommerpose med de spesifikasjonene er Mountain Hardwear Phantom Spark billigere enn Rab'en.

 

spacer.png

 

Endret av Shun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.