Gå til innhold

Anbefalte innlegg

38 minutter siden, Anna Hansen skrev:

Hva er greit å kjøpe brukt av tur utstyr? Jeg ser på Finn, for eksempel er mulig å kjøpe brukte sekker/telter under halv pris. Hva man risikerer? Hva er det ikke anbefales å kjøpe brukt?

Jeg tror alt er problemfritt å kjøpe brukt!

Selv er jeg litt skeptisk hvis det er gamle soveposer som har vert oppbevart i den trange transportposen. Soveposen kan miste litt varme og «fluff/loft» av å ligge hardt nedpakket over lang tid. Kan være full brukbar fordet om, men kanskje den kan miste noen få grader.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
12 minutter siden, Lofoten-Møring skrev:

Litt usikker på om sko bør kjøpes brukt, da det heter seg at de former seg etter foten - noe som også stemmer med mine erfaringer. 

Ja. Skoselgere og hysteriske foreldre sier ofte dette

Men en ny sko er ikke formet etter foten din, og alle sko har litt forskjellig passform og gir litt forskjellig trykkpunkter på foten. Sko former seg forskjellig, er forskjellig, brukes til forskjellige ting, kjennes veldig forskjellig ut, og allikevel putter jeg samme foten nedi dem. Jeg har ingen tro på at en sko som har vert gått inn av en annen på noen som helst måte kan være farlig for deg, om den føles god å ha på foten din. Men det gjelder jo alle sko, ny eller brukt, de må kjennes god på foten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.