Gå til innhold
  • Bli medlem

Hausken lyddempere - stålnetting noe å bruke penger på?


Kikut

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ny lyddemper til børsa. Har kaliber 6,5 og synes ikke smellet er nevneverdig plagsomt, heller ikke uten demper på.

Fått tilbud på Hausken jaktdemper. Legger jeg på 1000 kroner får jeg "XTRM"-varianten, som innebærer stålnettingfyll i demperen som visstnok øker effekten betraktelig. Den veier 30 gram mer, for øvrig samme mål.

https://hausken.no/produkt/jakt/

Noen som har erfaring med dette produktet? Er det verdt den ekstra prisen? Noe erfaring med mirage-dannelse på disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kommer an på hvor stor demper du skal ha. større den er, desto mer lyd reduserer den.. som du selv sier, så har du 6,5 dem smeller jo ikke så veldig i utgangspunktet, jeg tror igrunn du klarer deg mer en fint nok uten stålnettingfyll. tror ikke det er så stor forskjell at du vil legge merke til det egentlig. også vet jeg ikke hva det gjør med holdbarheten i demperen heller da..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.