Gå til innhold
  • Bli medlem

villreinjakt


Gjermund

Anbefalte innlegg

Annonse

Hei, da må du nok prøve å få kontakt med noen grunneiere i det området.

Når det er sagt så må du også betale blodpris hvis de har ledig kort.

Jeg var i kontakt med noen for 2-3 år siden og de skulle ha 10 000 for et bukke kort :wink: .

Det er ikke vært den prisen spør du meg, men det er jo bestandig noen som betaler det.

Denne grunneieren kunne ikke skjønne at noen ville betale så mye han heller....

Han hadde fått en TLF på den annonsen og han kjøpte da kortet :D . Han som kjøpte det var sikkert fornøyd han.... men det var jo ingen andre som var interresert i kortet 8) .

Så prøv iallefall å prute litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 10000 blir i overkant. I dag er det jaktstart. Det er ikke like storslått å sitte hjemme, da man aller helst skulle sett etter de grå dyra inne i fjellet. Jeg ble faktisk lovt kort, men så viste det seg at han ikke hadde noe kort å selge allikevel. Kjedelig, men slik kan skje. du får ha lykke til med villreinjakta. Nyt fjellet !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, jeg er ferdig med jakta allerede :) !

Det ble en liten bukk på meg, litt kjedelig å skyte første dagen i jakta

men morro å :oops: . Så i dag er jeg stiv å støl i det meste av kroppen :lol: , av beringa (hihi).

Enda jeg hadde med meg flere til å hjelpe til. Men morro er det iallefall, fikk sett masse dyr

hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.