Gå til innhold
  • Bli medlem

Mykle? Merkedammen?


tsb

Anbefalte innlegg

Hei! Er ny på forumet. Lest endel poster, som har fått eventyrlysten skikkelig i gang! Kjøpte meg et Wiglo LT4 i fjor, med tanke på å ha med ungene på snart 4 og 6 ut i skogen og fjellet. Vise de litt hva jeg vokste opp med. 

Har kikket endel på Mykle og Merkedammen, da dette er greit barnevennlig med toaletter og flotte teltplasser. Litt folk gjør ingenting, da kanskje de finner noen andre unger å leke med osv:)

Tenkte jeg skulle ta meg en tur alene neste helg fra lørdag til søndag, for å sjekke ut én av plassene. Var på Merkedammen en tur med en kamerat i fjor, så Mykle hadde også vært greit å sjekke ut.

I den forbindelsen, så lurer jeg på om andre kanskje har vært der oppe innenfor de siste helgene og kan rapportere om hvordan det er der oppe nå? Mest mtp snø og is på vannet dersom jeg tar med stanga.

Er det evt noen andre tilsvarende steder jeg burde vurdere å ta med ungene? Er greit med toalett hvertfall til å begynne med, frem til de blir mer komfortable med å måtte gå på do over en trestamme eller lignende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.