Gå til innhold
  1. Tessatroll

Tessatroll

2. Gisle Uren

Gisle Uren

• Lignende innhold

• Av Tursel
      Hei!
      Noen som vet om det fortsatt finnes en mulighet for å få tak i klättermusen Noss parkas?
      Jeg tror den er gått ut av produksjon, og lite hell på Finn.no det siste året.

Alle tips mottas med glede! 
    • Av Gisle Uren
      Hei alle sammen.
      Til vinteren skal jeg på langtur på Svalbard. For dere som kjenner meg litt, så er det kanskje ikke helt uventet at jeg drar av gårde sammen med den faste turkameraten min Jens, og sammen med alle hundene mine. Dette er noe Jens og jeg har jobbet systematisk mot i flere år, og endelig begynner det å nærme seg tid for selve turen.
      Vår tur og vårt fokus er nok annerledes enn de fleste andres. Vi skal ta oss tid til å oppleve fremfor å oppnå på denne turen, og har kalt turen Langsomt på Svalbard.
      Dere er hjertelig velkomne til å følge oss på Skjult lenke - logg inn for å se den hvor vi kommer til å dele forberedelsene og gjennomføringen av turen. 

Gisle
    • Av Vidar Brenden
      Vi planlegger en telttur i løpet av første uken i september. Vi kan dra fra Oslo 1. september og må være tilbake kvelden 6. september. Vi kan kjøre bil eller vi tar gjerne tog/buss. Utelukker heller ikke en flytur til nord dersom været slår seg helt vrangt her i sør. 
      Vi er et par på +/- 50 med gjennomsnitlig fysikk, som liker et moderat antall høydemeter når vi går med telt, men vi tar de bakken vi får uten å klage for mye så lenge vi har god tid. Og det har vi stort sett.
      En rute som vi nå vurderer er Iungsdalshytta - Kongshelleren - Geiterygghytta - Finse.
      Spørsmålet er følgende: er dette en rute som vi bør gjøre i løpet av livet eller vil du foreslå en annen tur? Hva mener du om det? Vi er åpne for forslag 😀
      Hvordan er det med fiske i dette området på denne tiden? Er det avsluttet for året?

• Av tomkalsjo
      Hei,
      hvor sprek må man være for å gå Finse - Raggsteinsdalen - Haugastøl på to dager?
      Hadde tenkt å gå til Raggsteinsdalen dag og overnatte i telt. Hvor lang tid ca tar den turen?
      Hadde tenkt å fotografere en god del langs turen. Noen tips på fine motiv?
      Alle tips mottas med Takk!
      Tomas
    • Av knerten
      Lysten på å gå turen mellom Finse og Breistølen/Bjøberg kommende helg - 28/4 til 1/5 2018. Tenker hovedsaklig å holde oss i kvistede løyper og overnatte på hyttene.
      Hvordan er snøforholdene i området? Er det utsatte områder på turen mht. skredfare? Vurderer om vi skal ta tog til Finse lørdag morgen (fremme ca. 12:30) og gå direkte til Geiterygghytta, eller ta buss til Bjøberg/Breistølen (fremme ca. 14:15) og gå direkte til Bjordalsbu.
      Bør vi bruke Bjøberg eller Breistølen som start/slutt-punkt? Noen tips til hvilken retning vi bør gå? (Blir veldig sen start fra Bjøberg/Breistølen ser jeg) Kom gjerne med turtips!
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Kommersielt samarbeid: Rabattkoder og sporingslenker

Fjellsport Fjellsport

Milrab Milrab

Skitt Fiske

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.