Gå til innhold
  • Bli medlem

Steve AdamsEpisode #144 – Appalachian Trail (Days 40 to 42)

BOT

Anbefalte innlegg

Another diverse few days, with tiredness, bailouts, glorious views, wonderful people, and poignant stories filling my days.

From a sun-filled Carvers Gap I crossed the balds and revealed in both the physicality and the beauty.

Then, a totally unexpected evening that filled my heart with joy with a bunch of new friends thrown in.

A chance meeting with a listener led to another new and solid friendship that enabled me to complete my longest day and learn a tragic story.

Today, a short hike into a wonderful new hostel. Things continue to go my way.

IMG_1326.jpgScreen_Shot_2019-04-08_at_8.42.52_PM.pngIMG_1319.jpgIMG_1322.jpgScreen_Shot_2019-04-08_at_8.45.57_PM.pngIMG_1323.jpgIMG_1321.jpgScreen_Shot_2019-04-08_at_8.45.17_PM.png

The post Episode #144 – Appalachian Trail (Days 40 to 42) appeared first on Mighty Blue on The Appalachian Trail.

View the full article

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.