Gå til innhold
  • Bli medlem

Hunnedalen 5. April 2019??


gjisen

Anbefalte innlegg

Noen som har ferske førerapporter fra Hunnedalen? Vurderer en tur innover fra Lortabu i helga. Er det noe snø innover mot Sandvatn, Langevatn og kanskje ned mot Blåfjell? Og, er Strålaus en fin tur på denne tida av året? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på Tomannsbu (fraSkreå) mandag til onsdag i forrige uke og på Blåfjellenden på mandag. (bilder og rapport på min blogg Johnsnen Turlogg.)

Deter lite snø i heia, men fullt mulig å gå på ski. Der finnes en gruppe "Sandvasshyttas venner"  https://www.facebook.com/profile.php?id=264035787064691&ref=br_rs som legger ut bilder fra turer. Det er folk på Sandvaten hver helg... (I storm og stille....) 

Jeg tror ikke det er så mange som har vært på Strålaus. De fleste som går til Langavatn tar over Sandvatn og Blesevatn, men det er en virkelig fin tur i fint vær.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.