Gå til innhold
  • Bli medlem

Nettmøte med Lars Monsen onsdag kl. 20.00.


TomasF

Anbefalte innlegg

Påsken er rett rundt hjørnet, og det er mange som planlegger å dra på tur! Imorgen onsdag 3. april kl. 20.00 blir det nettmøte med undertegnede på www.larsmonsen.no. Enten du skal på tur i høyfjellet med fare for full storm, eller til skogs der det nesten ikke er snø, så kan du spørre om hva du vil: utstyr, bekledning, sikkerhet, fiske, favoritt-områder, osv. Jeg holder på en times tid, og alle spørsmålene med svar blir liggende publisert, slik at du også kan lese i etterkant. Velkommen!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
15 timer siden, TomasF skrev:

Påsken er rett rundt hjørnet, og det er mange som planlegger å dra på tur! Imorgen onsdag 3. april kl. 20.00 blir det nettmøte med undertegnede på www.larsmonsen.no. Enten du skal på tur i høyfjellet med fare for full storm, eller til skogs der det nesten ikke er snø, så kan du spørre om hva du vil: utstyr, bekledning, sikkerhet, fiske, favoritt-områder, osv. Jeg holder på en times tid, og alle spørsmålene med svar blir liggende publisert, slik at du også kan lese i etterkant. Velkommen!

Dette var litt forvirrende. En side som heter Lars Monsen skal ha nettmøte med Lars Monsen, men det er du som skal svare?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

20 minutter siden, Lompa skrev:

Dette var litt forvirrende. En side som heter Lars Monsen skal ha nettmøte med Lars Monsen, men det er du som skal svare?

Sånn i tilfelle det faktisk var noen som er i tvil da så er teksten sakset fra facebooksiden til Lars Monsen og nettmøtet og svar foregår på Lars Monsen sine nettsider.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Heriks skrev:

Sånn i tilfelle det faktisk var noen som er i tvil da så er teksten sakset fra facebooksiden til Lars Monsen og nettmøtet og svar foregår på Lars Monsen sine nettsider.

Aha, jeg har nok litt tungt for det.

Trodde kanskje det var sånn at TomasF jobbet der, eller noe sånt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lompa skrev:

Aha, jeg har nok litt tungt for det.

Trodde kanskje det var sånn at TomasF jobbet der, eller noe sånt...

Tenkte jeg fikk helgardere om dette var et slikt tilfelle hvor alle skjønte meningen men syntes de måtte påpeke dette på finurlig vis i en post :D 
Jeg tror ikke du har spesielt tungt for det ;)
  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.