Gå til innhold
  • Bli medlem

Problem med å opprette Garmin inreach konto


Anbefalte innlegg

Hei! 

Fikk min Garmin Inreach Mini i posten i forgårs og satte meg ned i går for å opprette konto og aktivere herligheten. Men fy så mykje problem det vart! Eg fylte ut alt eg skulle, fulgte steg for steg og valgte Norge på alle rubrikker eg kunne. Alikavel fikk eg ikkje opp Norge som faktueringsland, kun USA og Puerto Rico. Prøvde å gå vidare uten å velge her og da skar det seg. Fikk opp meldinga "Kan ikke endre faktureringsland/region"  - kontakt brukerstøtte..! Så da var det på med tlf til kundeservice og tast ditt og tast datt for å velge ditt og datt og til slutt kom eg fram. Da seier vedkommende at han må snakke med USA....Og han påstod at eg allerede hadde konto, men eg har aldri hatt garminprodukt før nå. Han skulle ta kontakt med USA og gi meg tilbakemelding i dag. Eg ringte dei for litt siden og da hadde dei ikkje fått svar fra USA..for dei begynte ikkje på jobb før i 15 tida....men kva med dagen i går da? I tillegg virka det for at dei ikkje var klar over "saka" mi, for eg måtte forklare meg oppatt på alt. Må sei eg har fått eit litt dårlig inntrykk av hele Garmin allerede. Fleire som har opplevd liknande? Fryktelig irriterande å kjøpe ein dings til over 3000 kr og ikkje få brukt den! 😦

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig. Vet hvor travelt det blir med å få testet når pakken først har kommet i posten.

Har lest at andre også har hatt utfordringer med registreringen. Selv gikk det smertefritt å få registrert her, men jeg har en Delorme Inreach SE. Forstår ikke at det skal være noen forskjell, men noe er tydligvis ustabilt eller ikke så intuitivt som det burde være.

Håper det løser seg raskt 🤞

Endret av esphojo
La til kommentar
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tilnærmet identisk opplevelse i forrige uke. Skulle opprette inreach konto men det var bugs på nettsiden. Sto at jeg måtte fylle ut email adresse uten at det eksisterte et felt som het email adresse. Ringte Garmin kundeservice akkurat som deg og fikk beskjed om at han skulle sende feilmelding til usa. Jeg prøvde igjen et par dager etterpå og da fungerte det. Hørte aldri noe mer fra kundeservice, men heldigvis så ordnet det seg et par dager etterpå. Jeg er selv litt skeptisk på garmin når det gjelder software. Synes alle appene og programmene de har er klønete å bruke. Det finnes jo 17 apper og 48 programmer for ulike ting.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, akselsen skrev:

Hadde tilnærmet identisk opplevelse i forrige uke. Skulle opprette inreach konto men det var bugs på nettsiden. Sto at jeg måtte fylle ut email adresse uten at det eksisterte et felt som het email adresse. Ringte Garmin kundeservice akkurat som deg og fikk beskjed om at han skulle sende feilmelding til usa. Jeg prøvde igjen et par dager etterpå og da fungerte det. Hørte aldri noe mer fra kundeservice, men heldigvis så ordnet det seg et par dager etterpå. Jeg er selv litt skeptisk på garmin når det gjelder software. Synes alle appene og programmene de har er klønete å bruke. Det finnes jo 17 apper og 48 programmer for ulike ting.  

So pass ja! Argh....skulle jo tru at Garmin var interessert i å holde på kundene sine og utøve god service. Håper virkelig at det ordner seg for meg og, så eg får begynne å teste den ut før eg skal på tur om ei vekes tid! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, TonePåTur skrev:

So pass ja! Argh....skulle jo tru at Garmin var interessert i å holde på kundene sine og utøve god service. Håper virkelig at det ordner seg for meg og, så eg får begynne å teste den ut før eg skal på tur om ei vekes tid! 

Kan du skrive noko på Facebook-sida deira? Brukar vere effektivt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ha mottatt en allerede betalt faktura? Jeg la inn kort (overrasker meg om de godtar noe annet enn kort/klarna?) og betaling skjer automatisk. Mottar likevel kopi av faktura fortløpende, men da med påskrift om trukket beløp (og saldo = 0)

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lagt inn kort, men mottar samtidig også faktura på e-post. Tror det er normal prosedyre fra Garmin.

Uten å kapre tråden her, men har noen av dere opplevd ustabilitet med sending av meldinger?. Jeg har prøvd flere ganger idag med å få sendt ut en hurtigmelding for å teste før avreise. De mottas på e-post adresser, men ingen av mobilnumrene som ligger inne mottar noe som helst. De står som sendt, mobilnumrene er korrekte og ligger inn med +47. Alt fungerte fint når jeg testet sist uke. For meg virker dette litt upålitelig og ustabilt, den gir heller ingen beskjed om at den feiler med sendingen. Samtidig så registerer den i oversikten over sendte meldinger, ergo hadde det vært en tilpasset melding så hadde den blitt trukket i abonnementet uten at den hadde kommet frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.