Gå til innhold
  • Bli medlem

Rab Neutrino Endurance 400 (Splittet fra Forumtreff Blefjell 2019-Juni ?)


Anbefalte innlegg

Kan hende dette er litt OT..? Beklager om jeg roter til tråden isåfall.

Ser temperaturen har ligget på rundt +20°C på dagen og rundt +10°C på nattestid i denne perioden i Blefjell årene før.

Tror dere dunposen min "Rab Neutrino Endurance 400" vil bli for varm i slike plussgrader?:ermm:
T-LIM: -4 ° C 
T-COMF: 1,5 ° C 
Type / Fill: 800 fill power goose down (hydrophobic)
Weight: 890 g

Vil kanskje Ulvang Rav ullundertøy + STS lakenpose Extreme +15°C være tilstrekkelig, og jeg kan droppe dunposen?

(Liker veldig godt planlegging..8))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 minutter siden, Rogavel skrev:

Vil kanskje Ulvang Rav ullundertøy + STS lakenpose Extreme +15°C være tilstrekkelig, og jeg kan droppe dunposen?

Det kan hende det holder, men ville heller tatt med posen altså. Jeg syns det er ubehagelig å ligge i lakenpose da det ikke er noen glidelåser å lufte med. Da har du også noe å gå på hvis det skulle bli 5 grader på natta. I tillegg kan du ligge uten klær i soveposen og da er det lettere å kaste soveposen når sola har stått opp og gjør teltet ditt til badstu.

  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.