Gå til innhold
  • Bli medlem

Telttur uten tilgang på bil


Anbefalte innlegg

Hei! 

 

Jeg er student i Levanger og har fryktelig lyst å komme meg ut på telttur. Det er mye fin natur rundt her, og jeg har fått mange tips. Det er bare ett problem - jeg har ikke bil...

Jeg har derimot sykkel, og mulighet til å ta både buss og tog.

Så er det noen som har tips til turer som kunne latt seg gjøre? Setter pris på alle innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg vært deg så hadde jeg satt fast telt og det du trenger på sykkelen og brukt den i stedet for føttene. Har drømt meg skikkelig bort i vinter ved å følge han fyren her :  https://www.youtube.com/user/istarusIG     Klart du kan jo parkere sykkelene også da hvis du heller vil gå... Men har fyren her han dytter sykkelene sin over alle fjell passa mellom nord Alaske og  Argentina og bruker 4-5 år.. Utrolig inspirerende! Klaart mann må starte i det små da, med det mann har ;) Jeg har selv prøvd å dytte sykkel over et lite viddefjell engang og det er ikke så ille faktisk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodde noen år på Levanger og kommunen er full av naturperler. Jeg pleide å ta utgangspunkt i Torsbustaden, tomtvannet, vulusjøen eller Markabygda når jeg dro på tur. Jeg hadde tilgang på bil, så er usikker på hvordan kollektivtilbudet er. 

Det å sykle til Torsbustaden er overkommelig å da har du flere muligheter. 

Vil også anbefale en tur til Åsen, Ekne og Frosta. Det kan være masse flått på Frosta, jeg plukket over 50 stk på bikkja på en dagstur der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.