Gå til innhold
  • Bli medlem

Tanklokkpakning 111 Stillebrenner (Haster)


Espen Ørud

Anbefalte innlegg

God aften. 

Trenger hurtig svar og etter å ha skummet 111-trådene uten å finne svaret raskt så spør jeg her for har en kompis som er 15 mil over i nabobyen og skal innom Biltema/Clas Ohlson så håper å rekke det før han må gå derfra.

Feilsøkte i går på den ene av mine to 111 og har funnet ut at det er tanklokkpakningen som slipper trykket. Denn må da byttes, men fant ikke info om den som kjappest. Mente helt at det stod her et sted, men klarte ikke finne det igjen i farten. Noen som kan hjelpe til type/mål/betegnelse på tanklokkpakningen? Tanklokket har vært likt på alle jeg har hatt fingrene borti til nuh så renger med det ikke er så mange forskjellige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, Espen Ørud skrev:

God aften. 

Trenger hurtig svar og etter å ha skummet 111-trådene uten å finne svaret raskt så spør jeg her for har en kompis som er 15 mil over i nabobyen og skal innom Biltema/Clas Ohlson så håper å rekke det før han må gå derfra.

Feilsøkte i går på den ene av mine to 111 og har funnet ut at det er tanklokkpakningen som slipper trykket. Denn må da byttes, men fant ikke info om den som kjappest. Mente helt at det stod her et sted, men klarte ikke finne det igjen i farten. Noen som kan hjelpe til type/mål/betegnelse på tanklokkpakningen? Tanklokket har vært likt på alle jeg har hatt fingrene borti til nuh så renger med det ikke er så mange forskjellige...

Finn har på lager: 90146536.

ellers kan du prøve å flippe ut pakningen og snu den, det pleier å fungere en stund.

Er det bensin som har vert på tanken? Pakningene varer lengre på disse om det er parafin på tanken.

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

5 minutter siden, Marius Engelsen skrev:

Finn har på lager: 90146536.

ellers kan du prøve å flippe ut pakningen og snu den, det pleier å fungere en stund.

Er det bensin som har vert på tanken? Pakningene varer lengre på disse om det er parafin på tanken.

Takk. 

Noen som vet alternativet til original?  (Vi ute i provinsen må jo vente månedsvis på ting som skal via postgangen...)

Bruker for øvrig kun parafin på mine 111. Vil jeg brenne bensin har jeg mye annet å velge mellom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.