Gå til innhold
  • Bli medlem

Rabattkode fjellsport


Anders_G

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 3 uker senere...
zementh skrev (På 10.10.2020 den 16.17):

GAVE25 fungerer fint.

Takk! Funker fortsatt, ihvertfall i går.

PS: Bare så synd at for mange varer (det meste?) hos Fjellsport kommer man ned på prisen enkelte andre tar først etter at man har aktivert rabattkoden. Man får m.a.o følelsen av å ha fått en fordel, selv om man ender opp med å betale det samme som hos enkelte andre.

Endret av zimwalker
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

zimwalker skrev (På 21.10.2020 den 20.09):

PS: Bare så synd at for mange varer (det meste?) hos Fjellsport kommer man ned på prisen enkelte andre tar først etter at man har aktivert rabattkoden. Man får m.a.o følelsen av å ha fått en fordel, selv om man ender opp med å betale det samme som hos enkelte andre.

Ja, det er greit å være klar over. Det samme gjelder forsåvidt veldig mange kampanjer og tilbud. Det er lett å la seg rive med - og det er vel hele poenget med slikt.

Alltid greit å gjøre noen søk med prisjakt/prisguiden før man kjøper noe. Prishistorikken der gir en god pekepinn på hva som faktisk er en god pris. (Det er dog ikke alle butikker som ligger hos disse tjenestene. Av og til finner jeg lavere pris i "uregistrerte" butikker.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jet skjulte en post der rabattkoden ble skrevet. 
Det fanges fort opp av Google og da får vi ikke slike rabattkoder noe mer så henvis heller til emnet her.

nå i disse handletidene er det veldig ok om dere benytter sporingskode herfra - for å vise at vi skaffer dem kunder.

 

https://to.fjellsport.no/t/t?a=1545210303&as=1125760606&t=2&tk=1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Bronson skrev (22 minutter siden):

Finnes det noen rabattkoder for Outnorth? 

Jeg har flere ganger vært i kontakt med dem om det, men det har ikke lyktes så langt.

Jeg har nå stoppet all reklame eller visning for fjellsport her på Fjellforum.  Fjellsport har med umiddelbar varsel sagt opp avtalen vi hadde via tredjepart, og derfor måtte jeg stoppe all annonsering for dem her.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjell Iver skrev (Akkurat nå):

Jeg har flere ganger vært i kontakt med dem om det, men det har ikke lyktes så langt.

Jeg har nå stoppet all reklame eller visning for fjellsport her på Fjellforum.  Fjellsport har med umiddelbar varsel sagt opp avtalen vi hadde via tredjepart, og derfor måtte jeg stoppe all annonsering for dem her.

 

Det er dumt, men fjellsport har jo uansett nesten alltid rabattkoder på 25% ute på Facebook eller google likevel. 

Jeg føler fjellsport har gått fra å være en nettbutikk med veldig gode priser til å bli en av mengden der man absolutt ikke bør kjøpe noe til fullpris. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Miamaria said:

Jeg er spent på hvor lenge de kommer til å være egen greie. Synes de blir mer og mer lik Outnorth, får mindre og mindre lyst til å handle der.

Samme her. Jeg har sans for Hekta På Tur www.hektapatur.no , de er så vidt jeg forstår et helnorsk familie-eid selskap uten noe digert konsern som eier, som kun har profittmaksimering og utbytte til aksjeeierne som mål. Flott at de i flere år har stått i mot bulldoser-gigantene i sportsbransjen. Da er det helt greit at jeg av og til betaler noen kroner mer for varen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bronson skrev (3 timer siden):

Ja de har noen sketchy priser. Ofte blir det dyrere enn andre steder hvis man ikke bruker rabattkoder. 

Outdoorexperten.no går samme veien ser det ut til. Har flere ganger i høst mottatt rabattkode fra dem, men hver gang har jeg funnet at varene jeg var interessert kunne jeg få fra andre til samme pris som hos outdoorexperten etter at rabatten var trukket fra. Handlet derfor ikke hos outdoorexperten, men "stemte med beina" og  "took my business elsewhere".

Endret av zimwalker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn J skrev (2 timer siden):

Jeg har sans for Hekta På Tur www.hektapatur.no

Har ikke fulgt så nøye med dem i senere tid, men jeg tror de skjerpet seg etter at de i 2017 fikk en advarsel fra Forbrukerombudet for  "[...] flere tilfeller av markedsføring der et produkt fremstår som om det er nedsatt i pris, men hvor det hersker tvil om produktet faktisk er solgt til den oppgitte førprisen."  (Déjà vu!)

Interessant nok så var Fjellsport en av flere som innklaget Hekta På Tur for dette. Og interessant nok følger Fjellsport da heller strategien med å sette "normal prisen" sin så høyt at rabattkodene de strør om seg med bare bringer prisen ned på et mer "normalt" nivå.

Må føye til at Hekta På Tur svarer rimelig kjapt på mail, og er også imøtekommende når man ber om et tilbud. For eksempel svarte de positivt på mail fra meg for en tid tilbake om rabatt på en litt kostbare vare som da ikke var på salg. (Men dessverre for dem fikk jeg bedre pris annet sted den gangen).

Basert på min erfaringer så langt har jeg et fått et godt inntrykk av Widforss.no,. Svenskeid (overtok i 2019 nettbutikken nettojakt.no). De strør ikke om seg med rabattkoder etter det jeg har sett, men prisene har vært blant de laveste på de produktene jeg har sett på der i år.

Endret av zimwalker
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også litt sansen for fabrikantenes egne utsalg. Bergans, Hagløfs, Helsport, Norrøna, Devold.  Hadde i grunnen et lite håp om at de skulle kjøre på med mer tilbud, for de burde jo ha betydelig mer avanse enn nettbutikkene.

Fjellsport har høye priser, men jeg er stadig vekk forundret over at det faktisk finnes en masse masse mennesker som ikke serr så mye på pris når de handler. Det er lett å glemme akkurat det der, som jo ikke er den gjengse innstillingen til de fleste av oss her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.