Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaringer med Pajak-soveposer?


kaaz

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med soveposer fra Pajak? Jeg har lyst på en lett pose for ned til 0 til -5 og Pajak og Western Mountaineering er de eneste som har full glidelåslengde, tilstrekkelig bredde, lengde, lav nok vekt, mv. WM-posene er svindyre, men Pajak er litt mer overkommelig i pris. Det er massevis av tester av WM, men Pajak-soveposen jeg er interessert i har jeg bare kommet over en eneste tysk test av. Jeg fikk bare mannetoalettartikler, kjedelig designdritt og godterier til jul, så jeg blir nødt til å kjøpe noe selv snart. Her er den jeg er interessert i:

https://pajaksport.com/radical-4z

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 1 år senere...

Jeg vekker opp denne tråden ved å gjenta spørsmålet til trådstarter. Er det noen som har testet Pajak soveposer? 
 

Jeg ser de er svært lette og i tillegg 84 cm brede, noe som burde passe en tjukkas ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
TOT skrev (På 7.3.2020 den 18.22):

Jeg vekker opp denne tråden ved å gjenta spørsmålet til trådstarter. Er det noen som har testet Pajak soveposer? 
 

Jeg ser de er svært lette og i tillegg 84 cm brede, noe som burde passe en tjukkas ... 

Hei

Er også på utkikk etter ny sovepose og har også sett på Pajak sovepose, men finner svært lite informasjon om denne. Har du anskaffet deg denne og kan gi noen erfaringer. 
 

Har sett på Pajak Core 950 som har en komfortgrense ned til -18 for menn og -10 for damer, selv om kona er en frostmakk er jo spørsmålet om vi trenger en slik pose når vi kun går vår og sommer og kanskje litt på høsten. 
 

fint om du har noen kommentarer og dele.

 

 

Petter

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GPetter skrev (18 timer siden):

Hei

Er også på utkikk etter ny sovepose og har også sett på Pajak sovepose, men finner svært lite informasjon om denne. Har du anskaffet deg denne og kan gi noen erfaringer. 
 

Har sett på Pajak Core 950 som har en komfortgrense ned til -18 for menn og -10 for damer, selv om kona er en frostmakk er jo spørsmålet om vi trenger en slik pose når vi kun går vår og sommer og kanskje litt på høsten. 
 

fint om du har noen kommentarer og dele.

 

 

Petter

 

Nei, jeg har ikke kjøpt denne. Bredde i soveposen er helt avgjørende for meg (kraftig fyr 😁). Jeg leste en som kommenterte at Pajak var trangere enn han hadde trodd, så da la jeg den på is. Jeg prioriterte helle en skikkelig dunpose til kona. Hun har inntil nå brukt min vinterpose på sommeren (Mamut Tyin). Kjøpte vinterpose i dun til henne også. For sommerbruk .... Så tynte jeg en sesong til ut av min gamle Iglo-pose for egen del. 

Endret av TOT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Jeg kjøpte en Pajak Core 550 i fjor høst. Foreløpig har jeg bare ett par netter i denne (ei natt i ca 5 grader og ei i litt under 0). Er så langt veldig fornøyd. Mer enn varm nok for meg, lett og tar lite plass i sekken. 

Jeg er 190 cm og ca 95 kilo og har god plass i Large utgave. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.