Gå til innhold
  • Bli medlem

Suunto 9 fordeler/ulemper


RHK

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å skaffe meg en suunto 9 baro klokke for å bruke på fjellturer. Fra før har jeg en Polar M430, men batteritiden er elendig, GPS-en er veldig unøyaktig samt at den registrerer dårlig hastigheter under 20min/km - noe som OFTE er aktuelt med meg når jeg går/krabber drøye høydemeter i fjellet. Er det noen som har en Suunto 9 og kan fortelle meg hvorfor jeg IKKE bør kjøpe den? Fordeler/ulemper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke svar på spørmsålet ditt. :(  Men da jeg ser det drøyer med svar (enda det er flere her som har slike klokker), så ønsker jeg å få litt "liv" i tråden din. :) Og jeg er undrende til, at ikke en vanlig gps ikke gir det det du trenger og mer til, med rett innstilling. De gir også riktig fart, både i "øyeblikket" og gjennomsnittsfart, selv om du krabber. :) Også ankomst tid, hvis det er et forhåndslagret punkt. Er flere her som har rotet med både spor , o.l., på grunn av at de ikke kan justere gpsén til sitt bruk.  

Endret av Tiur3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke Suunto 9 baro, men en annen Suunto klokke, ei Alpha klokke. GPS funksjonen på den er veldig god og batteritiden er som Suunto sier. I forhold til Garmin sin toppklokke må det vel være at suuntoen tror jeg ikke du kan ha gps kart på. Ellers ser jeg ingenting negativt men den klokka du ser på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.