Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjellfisketur


Espen Ørud

Anbefalte innlegg

Annonse

PS. I og med at produktet ikke er helt ferdig så tar jeg gladelig i mot innspill/forslag til andre forbedringer enn de som jeg har nevnt over. F.eks om det er forklaringer man ønsker på ting som kanskje var åpenbart for oss som var på tur, men kanskje ikke er like åpenbart for betrakteren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jan Erik Hansen skrev:

Likte godt hvordan du brukte kartet i videoen.Kunne godt tenkt meg å bruke en slik effekt på noen videoklipp. Så drister meg til å spørre om hvordan du gjør det?

Dersom du tenker på sporfunksjonen, så er det flere forskjellige måter å gjøre det på litt ut fra hvilket program man bruker. 

Her er et forslag: 

https://www.youtube.com/watch?v=4csUcSAItl4

Om det er ut/inn på globusen du tenker på så er den laget med et screengrabberprogram som filmer skjermen og litt kreativ bruk av Google Earth.. ;-)

 

 

Endret av Espen Ørud
  • Liker 1
  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Espen Ørud skrev:

Dersom du tenker på sporfunksjonen, så er det flere forskjellige måter å gjøre det på litt ut fra hvilket program man bruker. 

Her er et forslag: 

https://www.youtube.com/watch?v=4csUcSAItl4

Om det er ut/inn på globusen du tenker på så er den laget med et screengrabberprogram som filmer skjermen og litt kreativ bruk av Google Earth.. ;-)

 

 

Takker for svar. Har adobe programmene, så linken til preiere pro eksemplet virket overkommelig. Blir litt jobb første gang en prøver tenker jeg. Så også på en video for after effekts, men det virket som litt mer jobb. 

Likte videoen, og hvordan du brukte kartfunksjonene, så satser på at det er greit å lære litt av deg. Løftet videoen en del, og fin effekt for å binde sammen ulike innslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefilm! Gleder meg til sommeren nå! Har dungevis med vann jeg enda ikke har fått testet. :) 

Jeg har vært å fisket ikke så veldig langt unna der dere var, men vi fikk ikke på langt nær like mye fisk, så jeg tror jeg holder meg på den siden av Finnmarksvidda jeg er mest kjent. :) 

Savnet litt snakking i filmen om dagsplaner og litt tullprat rundt bålet. Voiceover i ettertid funker det også, men det føles ikke like autentisk ut for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.