Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaring med Heldre Telt?


oykleppe

Anbefalte innlegg

Annonse

Kjapp analyse:

Pluss:

  • Lett vekt
  • Høyt under taket
  • Svært langt
  • Loddrette vegger i endene(altså, fortelt i hver ende)
  • God pris

Minus:

  • Tipper gulvet innvendig er glatt (ser ut til å være silnylon; samme som ytterduk?) og ikke tåler veldig mye
  • Stengene er tynne: Spesielt med det vindfanget et så stort telt er så mistenker jeg at det ikke står seg veldig bra i vind.
  • En del sømmer: Det er lappet sammen av en del sømmer. Trenger ikke ha så veldig stor praktisk betydning, men det er på generell basis best å unngå for mange sømmer i duken da det er en feilkilde. Ikke noe jeg pleier å nevne ved seriøse merker jeg har hørt om, men for mer ukjente merker vet man ikke hvordan kvaliteten er. Tapede sømmer er dog et tegn på at ting gjøres ordentlig(det er en dyr og langsom prosess å tape sømmer).
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.