Gå til innhold
  • Bli medlem

Villmark uten voksne splittet fra "Jeg har oppdatert bloggen min" - tråden


Tor-Erik-L-77

Anbefalte innlegg

Annonse
På 12.12.2018 den 1.37, Isak Knutsen skrev:

Har fått mange spørsmål når det kommer til hvorfor jeg ikke har delt noe videomateriale fra Norge på langs ekspedisjonen i år. Svaret er at alt kommer på TV! Endelig er dette offentlig og jeg kan derfor dele en kort trailer av hva serien med premiere den 15. Desember på TV vil inneholde fra ekspedisjon Simon og jeg la ut på gjennom Norges villmark! Gleder meg til å vise mange av de flotte (og mindre flotte) opplevelsene samt utfordringene vi møtte i løpet av nesten 100 dager på tur sammen hvor vi forflyttet oss over 1000 kilometer i Norges krevende terreng! Blir spennende med premiere på lørdag! Har postet videoen på bloggen, men den kan også vises nedenfor:

 

 

Sett de 2 første episodene nå på tv2, å må si at det var artig å se på barne-TV  igjen😂 var artig lagt opp og jeg kommer til å følge med videre. Topp jobbet gutter🇳🇴👍

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lars Stenseth skrev:

Sett de 2 første episodene nå på tv2, å må si at det var artig å se på barne-TV  igjen😂 var artig lagt opp og jeg kommer til å følge med videre. Topp jobbet gutter🇳🇴👍

Kult! Veldig gøy du likte hvordan serien og episodene er lagt opp;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gjennom de to første episodene i går. Moro med noe litt annerledes (har vært mange "Monsen-kopier"). Skal anbefale dette til lærerne på skolen hvor jeg jobber. Prima stoff til både naturfag, samfunnsfag og kroppsøving! Blir nok til at jeg følger med selv og, selv om ungene mine er for små til å få noe særlig ut av serien :)

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, arbe skrev:

Så gjennom de to første episodene i går. Moro med noe litt annerledes (har vært mange "Monsen-kopier"). Skal anbefale dette til lærerne på skolen hvor jeg jobber. Prima stoff til både naturfag, samfunnsfag og kroppsøving! Blir nok til at jeg følger med selv og, selv om ungene mine er for små til å få noe særlig ut av serien :)

Tusen takk! Setter stor pris på at du vil anbefale serien til lærerne på skolen;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Serien vår «Villmark Uten Voksne» på TV 2 var nominert til Gullruten i kategorien Årets nyskapning. Selv om vi ikke vant prisen er det en seier for oss bare det å bli nominert;) Dette synes vi er utrolig gøy og må bare takke alle som har vært involvert i prosjektet, men også ALLE dere som har sett på serien! Tusen takk! Uten dere hadde vi ikke kommet så langt;)

Har skrevet et kort blogginnlegg med masse bilder fra Gullrute-helgen hvor jeg også takker alle som har støttet det lille villmarks-programmet vårt;) Ta en titt her!

_DSC9559.thumb.jpg.7e659e8ff2a56d56bc17ba8b757d645e.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Friluftsnoob skrev:

Eneste jeg ikke likte var at de skadet treet når de skulle lage sandalene.

Ikke at det er helt krise å gjøre det en gang, men det gir inntrykk av at det er greit. Hvis alle gjør det blir det krise.

Vi hadde avtalt dette med grunneier som skulle hugge ned treet uansett. Men enig i at man ikke bør gjøre dette på friske trær uten god grunn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.