Gå til innhold
  • Bli medlem

Memento Moris julekalender - Tips for en vellykket vintertur


Memento mori

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 2 måneder senere...
På 12.12.2018 den 1.08, Memento mori skrev:

Snøspade uten T-håndtak som kan brukes med votter på. 

Hvorfor uten T-håndtak?

Jeg får 40% avslag på min neste bestilling fra eagleshop.no og vurderer alu-snøspaden derfra (egentlig siden det ikke er noe annet der inne som frister meg å kjøpe..)

Er dette noe å ta vare på, eller finnes der bedre spader der ute på markedet?

783CC019-16A6-43C2-BE1B-74BA682CAFFE.thumb.png.fefa26ccab549dc81421d63cfd0a6c3f.png

Vekt: 500g
Diameter: 44cm
Lengde: 65cm
Materiale: Aluminium

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Rogavel skrev:

Hvorfor uten T-håndtak?

Jeg får 40% avslag på min neste bestilling fra eagleshop.no og vurderer alu-snøspaden derfra (egentlig siden det ikke er noe annet der inne som frister meg å kjøpe..)

Er dette noe å ta vare på, eller finnes der bedre spader der ute på markedet?

783CC019-16A6-43C2-BE1B-74BA682CAFFE.thumb.png.fefa26ccab549dc81421d63cfd0a6c3f.png

Vekt: 500g
Diameter: 44cm
Lengde: 65cm
Materiale: Aluminium

Vet ikke, men det var en gang i en test at den personen som utførte testen foretrakk D-håndtak, kanskje det henger igjen derfra.

På en så liten spade, med ett relativt lite håndtak, synes jeg personlig T-håndtak er mer enn godt nok.

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjem an på kva du skal bruke den til. Bein kant flyttar snø betre. Spisst/runda blad sprenger bedre. 

Eg foretrekker t-skaft fordi eg får holde betre ved større gravejobbar, og kan enklare skifte grep. Dei framstår også ofte som meir robuste. 

 

  • Takk 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.