Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny GPS... et resultat av siste tur ...


guskur

Anbefalte innlegg

Sist helg dro jeg på tur med min gamle men velfungerende Garmin GPS 62 Map.

Når jeg tømte bilen i dag fant jeg kun batterilokket og karabinkroken..... Det betyr helt konkret at jeg er i markedet for en ny GPS.

 

Hva anbefales???  Alle tips mottas med takk😊imageproxy.php?img=&key=d23b575e60d1d93c

Endret av guskur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
18 timer siden, guskur skrev:

Sist helg dro jeg på tur med min gamle men velfungerende Garmin GPS 62 Map.

Når jeg tømte bilen i dag fant jeg kun batterilokket og karabinkroken..... Det betyr helt konkret at jeg er i markedet for en ny GPS.

 

Hva anbefales???  Alle tips mottas med takk😊imageproxy.php?img=&key=d23b575e60d1d93c

Se den andre tråden her 

 

 

Ville absolutt vurdert en slik telefon som GPS, hvis det ikke er helt kritisk med knapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Da er jeg blitt den lykkelige eier av en Garmin GPSMAP 64 st.

 

Den er jo ikke så ulik 62ern som ligger i marka et sted.  Jeg kjenner jo igjen de fleste funksjoner, men lurer litt på om denne er kompatibel med Garmin Connect og den livetracking funksjonen der???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.